.

Funderar på att gå och lägga mig, inte sova bort hela dagen imorgon, kliva upp normal tid sådär..
Göra något med dagen helt enkelt.
Förmodligen kommer jag lägga mig om en timme, kliva upp sådär runt 13 och gå runt och vara lodis hela dagen.
Det är så jag funkar.

Jag ska ta tag i mitt liv när motivationen kommer.
Söka jobb, plugga lite mer ambitiöst, kanske vara ute lite mer än att bara gå till postlådan osv..
Men tills den motivationen dyker upp så tänker jag fortsätta bo i mina mjukisar och vara full på helgerna.

Kommentarer
Postat av: Jay

Man kan faktiskt ha hyffsat tag om sitt liv och fortfarande stiga upp sent och vara lodig ^^ trust me

2007-10-26 @ 13:56:34
URL: http://yooohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0