.

Trevlig helg i sthlm.
Bio i går, Ratatouille, suverän film! Inte varje gång biobesökarna applåderar när fimen är slut.
Käkat brunch på Mosebacke idag för det var fullt på Grand där vi tänkte äta. Gott var det, tjock blev jag.

Spottade idol-Danny idag på Yves Rocher. Han kom in med en tjej. Förmodligen hans tjej.
Det var bara jag, Bea, Bj, Fredrik och Danny och tjejen inne i butiken, så jag fick titta diskret.
Han var iaf väldigt söndagssnygg och vi har likadana mössor. Fast han har en grå. Vi har bra smak.
Även att han var en kortis. Det la jag inte märke till när han var på stadt, men då stod han ju på scen också så..

Nu ska jag sova. Har varit uppe sen 7.30 imorse. Omänskligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0