.

Utgång igår. Även om den blev lite väl kort för mig.
Drog från bockarna runt 12 eftersom det fanns annat som lockade mer.
Somnade nångång runt 03.30 i Fridas säng. Myys.
Vaknade runt 10, strömavbrott och inget vatten.
Så jag och Frida var dampiga och sälade hela förmiddan fram till 13 nångång,
då vi fick skjuss av Anki hem till mig så vi kunde duscha och bli människor igen.
Sen åkte vi tillbaka till stan och gick på CUL som hade rekryteringsdag.
Ingen av oss var särskillt ivriga, men gick dit för husfridens skull.
Gick och satte oss på donken och tryckte en varsin meny och glass, och satt där i över en timme.
Sen kom mami och hämtade upp oss och jag gick in på Team Sportia och köpte mössan jag kollat på förut.
Nu är jag lite sliten och tänker bara spendera kvällen på soffan under en filt.
Det tar på krafterna att vara social, men lätt värte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0