.

Jag gillar inte att skriva labbrapport. Dessa rapporter har förföljt mig i 3 år nu, och verkar som om dom tänker göra det tills jag dör.
Tur att 3år på natur åtminstone gjorde mig till lite av en talang på att myta. Inte för att jag sitter och hittar på egna saker som jag skriver i rapporten, men bara det att få en mening att bli tre meningar gör ju att man egentligen inte behöver ha så mycket text, bara massa ord som egentligen inte behövs.
Snart har jag fått en 1/5 sida att bli en halv, utan att lagt till nåt nytt. Bara mytat på lite så att säga.

Nä, nu ska jag skriva klart rapporten så jag kan ägna veckan åt roligare saker.
Som att klappa katten och äta kakor alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0