.

Varför lät mamma mig sätta upp 18 miljoner självlysande stjärnor i mitt tak när jag var 10?
Varför, varför varför?
Jag har under flera års tid funderat på att ta ner dessa störande lysmoment, men jag har liksom dragit mig för det..
Idag tog jag tag i saken och började ta ner dom. Få bort stjärnonrna är ju väldans lätt,
men den där jävla häftmassan!?
Fasttorkad häftmassa i strukturtak (alltså, det är inte helt slätt) är inte det lättaste att få bort. Jääävlar vad det sitter.
Inte den bekvämaste ställningen att stå i heller, armarna domnar bort ganska fort och jag har varit nära att ramla ner från stolen vid ett flertal tillfällen. Tur att mamma har bra livsförsäkring på mig.
Har nästan lyckas få av tumnageln i allt skrapande också, och när jag råkar dra nageln mot taket känns det som när man gör det på svarta tavlan och ilar ända in i ryggmärgen på mig. Inte coolt.
Nu har jag en liten paus kan man säga.. Har fått ner hälften och höll på i 40 minuter. Evighetsgöra.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0