.

Idag är jag såhär äckligt duktig och pluggar igen. Borde få en medalj eller liknande för mina prestationer..
Dock funkar inte min FC (kursprogrammet) så jag kan skicka in färdiga uppgifter till min lärare.
Så nu har vi chattat och mailat och haft oss, men vi kom inte fram till nån lösning ändå.
Tur att det är en trevlans lärare jag har iaf, jag tror inte att jag tyckt det hade varit roligt att typ chatta med Peter Lind :P

Nu ska jag gå och diska. Mamma bad mig göra det igår, men då orkade jag verkligen inte och sa att jag skulle göra det idag. Dumt av mig. Det är ett helt jävla berg med disk.
Men det är väl bara på med gummihandskarna och köra igång det.
Den kommer nog tyvärr inte diska sig själv hur länge jag än väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0