.

Min mamma borde ha en såndär flagga som man brukar
sätta på cykeln till småbarn på ryggen.
Hon är hopplös när vi är på affärn. Försvinner på en gång.
Idag lyckades jag tappa bort henne både på Dollar och sedan Kavntum.
Fattar inte hur hon lyckas.

Och appropå Dollar så råkade jag vara lite pinsam i kön.
Det gick verkligen jättesegt, och jag höll på att bryta ihop
och sa i ren frustration "Men va fan, är det någon jävla praktikant eller?"
Det kom ut lite för högt.
Kassören hörde mig, alla i kön hörde mig, hela universum hörde mig.
Så jag mumlade ett "jag sa inget" och spelade oberörd.

Ikväll ska jag äta chips och kolla på Idol.
Åker inte Andreas ut tänker jag personligen se till
att han inte kan vara med i finalen.
Olyckor kan ju alltid hända, så att säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0