.

Jäklarns trevlig kväll igår.
Först förfest på 8 pers och en rottweiler på Kristineberg.
Hur mysigt som helst.
Sen åkte vi taxi ner på Stadt och två smirnoff senare blev jag
lite väl onykter. Inte så jag mådde dåligt, men ja, det hade
räckt med det jag druckit innan om man säger så.

Strax före två traskade jag och en full Orienterare till min bror
och fick skjuss hem. Efter vi varit på Statoil och därefter hämtat
upp Bjs kompis Magnus på August som också skulle till Igge.
Bilfärden hem var mycket underhållande, även om jag blev lite
mobboffer. Fick århundradets skönaste ringsignal av Magnus också,
hur schöön som helst. Jag skrattar så jag gråter varje gång jag hör den.

Sen låg jag och Orienterarn och pratade till halv 5 eller nåt,
och sen vaknade jag vid 8 och var bakis som ett djur och önskade
att någon skulle komma och skjuta mig.
Somnade om och vaknade vid 11 och mådde bra igen. Väldigt tacksamt.
Låg dock kvar i sängen till halv två då mitt sovsällskap vaknade.
Sammanfattningsvis en mycket bra kväll.

Om typ en timme ska jag ta räservolvon och åka till Idenor och hämta
min kumpan Alex och sen ska vi äta romantisk bakismiddag på
pizzahuset. Massa mys.

Imorgon ska jag baka pepparkakaor.
Och på fredag läre jag göra Nk-provet.
Ser ut att bli en tuff vecka med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0