.

Idag har jag varit aktiv och varit in till stan.
Gick på HUM och fick nytt recept på knarket,
fast bara för tre månader eftersom jag måste
dit och kolla blodtrycket och ljuga om att jag alltid
använder kondom sen för att få piller för ett helt år.
Typ.
Hutlöst dyrt blev det. 95kr för tre månader.
Hade jag fått för ett helt år hade det också kostat 95.
Om jag hade haft en pojkvän hade jag krävt honom
på pengarna. Men nu har jag inte det, så jag
fick betala själv. Typiskt.
Gah.
Ikväll ska jag och mamma kolla på dom två sista
Beck-filmerna och trycka ostkrokar.
Och nu ska jag gå och äta chickybits och wokgrönsaker.
Ovanligt nyttigt för att vara jag.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Elin

klaga du på billiga piller... men vänta du bara :P

2007-11-23 @ 00:26:45
URL: http://elinek.blogproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0