.

Jag har kommit på att jag inte ska söka jobb förän efter nyår.
Eftersom jag inte vill jobba varken julhelgen eller på nyårsafton
så känns det väldigt dumt att söka jobb nu.
Det finns ju en risk att jag faktiskt skulle få jobba någonstans,
och att dom behöver någon som jobbar storhelgerna.
Och man kan inte börja ett nytt jobb med att säga att man inte
vill jobba. Det är nog det mest korkade man kan göra.
Alltså lägger jag mitt jobbletande på is, eller ja,
det får stanna på is tills 2008.

Nu ska jag sova. Nöjd med mig själv som
äntligen har en plan åtminstone en månad framåt.
Och den är alltså att helt enkelt fortsätta med mitt
slackerliv. And. I. Like. It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0