.

Idag råder det skrivkramp på Hyttevägen 21.
Jag har verkligen ingen inspiration till att skriva..
Har varken hänt något tråkigt, roligt eller speciellt
spännande att dela med sig till omvärlden.
Tror inte ens jag har något att klaga över idag, även om
det kan vara en av mina talanger i livet.
Skulle vara den kassa filmen jag och Orienterarn kollade på igår då.
1408. Bespara er 1tim och 40min och gör något roligare med
tiden än att kolla på den. Typ läs Bilsport eller något.
Min dator har en formsvacka. Den försöker ta livet av sig.
Installerade ett virusprogram som dock inte vekar funka.
Har stått att den sökt igenom 36% den senaste timmen nu.
Jag tror det är något fuffens på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0