.

Dagens stora fråga; vart tog kvällen vägen igår?
Och dagens lilla fråga; hur får två personer plats att sova i något
mindre än en 120cm bred säng?

Jäkla trevlans igår.
Jag, Frida och Beata gick ut hårt och började förfesta vid 7 i Vij.
3 naturare och 45 minuter senare hade vi även fått igång xbox:et.
Frida - "Vart faan ska scartkabeln sitta?"
Beata - "Scartkabel? Jag trodde det hette STARTkabel"
Ja, ni förstår..

Senare anslöt även Anna/Svedberg/lill-Anna/Kvantum-Anna (kärt barn har många namn) och Alex,
efter vissa svårigheter med vägbeskrivningen.
"Jag ser bara massa täckter"
Och tillslut kom Bryngelsson och hämtade upp oss och agerade taxi till Stadt.

På Stadt var det massa folk. Massa galet folk.
Björn spelade jättelänge, och sen hann vi hoppa runt som små studsbollar på dansgolvet
uppe i typ 30 minuter, och sen var klockan 2. Efter en romantisk tryckare med Alex.

Sen blev det fyllemat i Vij.
Därefter åkte jag och "Orienterarn" hit för att sova.
Och sen klev vi inte upp förns 13.30 idag.
Mys.

Idag har jag ätit pizza med Bj och Dennis,
och det är väl det mest spännande som hänt den här dagen..


Kommentarer
Postat av: Alex

jag har en 80 cm som jag haft en del besök i ändå

2007-11-12 @ 19:42:57
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Freddie

Får man ens plats själv i en 80cm?

2007-11-13 @ 15:41:35
URL: http://devilsadvocate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0