.

Appropå min man sådär, så är han ju inte en helt normal katt.
Tidigare har jag fått honom att äta bl.a. broccoli, morötter, gröt och äppelmos och att dricka saft och te,
men nu har han nog tagit förstapriset i tävlingen "Saker som normala katter inte ska äta".
Han åt köttfärssås. Alltså inte rå köttfärs som vanliga katter tycker är mums,
nej nej, Nisse åt färdig köttfärssås innehållandes både salt, peppar, tacokrydda och ketchup.
Han äter allt som jag äter. Kan jag så kan han verkar han resonera.

Snart ska jag gå och duscha och göra mig representabel inför kvällen.
Frågan är bara vad jag ska ha för tisha på mig och vilka skor jag ska ha.
Vet inte om mina fötter pallar klackar ikväll, även om jag nyss sanerat dom
efter senaste utgången så dom ser ut som nya..
Kan inte alla bara kliva på golvet istället för på mina fötter?
Vore skönt med sneakers.
Men å andra sidan tycker jag det skulle vara skönt att ha mjukisbyxor och hood också,
men inte fan ska jag ha på mig det ändå. Så ja, jag vet inte.
Alltid detta i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0