.

Mysig dag.
Inplanerad dejt med Frida, och fick en Johannes på köpet som
hon hittat på väg till stan. Dom hade sett en räv och var nöjda naturare.
Vi fikade på Jambo. Johannes var cool och drack svart kaffe.
Jag var mindre cool och drack varm choklad med vispgrädde.
Frida var minst cool och drack vatten

Sedan var det dags för klädletning i varje klädaffär utan resultat,
vilket ledde till en ganska frustrerad Frida.
Jag skulle bara ha nagellack, men lyckades glömma bort det.
Sen köpte jag nässpray på apoteket och åkte hem.

Slog på stort och tog på mig matlagningen hemma. Chili con carne.
Kanske inte det smartaste att låta en förkyld benice med smaklöksbortfall
krydda, men det vart ätbart ändå.. När man sköljde ner med mjölk.

Ikväll ska jag dricka julmust och kolla på Bonde söker fru.
Imorgon tror jag att jag ska på labb på Broman.
På fredag ska jag vila mig iform inför lördag.
Och på lördag ska jag dränka mina sorger i 7,0er och sjunga duett med Björn Rosenström.
Fast jag har inte så många sorger att dränka. Men det låter ju mycket mer dramatiskt så.

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Valdemar

taskigt att du inte ens ville säga vad jag heter, men jag får väl vara nöjd med att jag är med iaf.

2007-11-08 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0