.

Nu är det dags för små barn som mig att sova.
Har en dejt inplanerad imorgon kl 13 med min pojkvän Frida.
Vi ska fika, gå på arbetsförmedlingen och leta kläder.
Jag ska dock bara vara sällskap på AF åt Frida, jag har inte kommit så långt i min jobbambition än.
Har hittat massa kurser jag vill läsa i brist på annat iaf!
Jag ska förkovra mig i medicin och sjukvård, aah myyys.

Funderar återigen på att dra till Sthlm och ta hand om någons rikemansbarn ute i Danderyd eller nåt.
Då skulle jag träffa folk hela dagarna och få leka. Och jag kunde plugga på distans medan pluttarna
är på dagis och i skolan.. Synd bara att jag är så osugen på att flytta.
Jag trivs här, med Nisse.

Nä, sova var det jag skulle roa mig med.
Inte sitta här och spekulera och fundera över vad jag ska göra med mitt liv.
Känns alldeles för ambitiöst en måndagsnatt som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0