.

Blev ingen gröt imorse och än så länge har jag inte slagit upp nk-boken.
Jag visste det. Jag är så jävla lat.

Nu ska jag klippa av mig mina naglar.
Anledningen till det är att jag helt enkelt inte orkar fila dom.
Sen skulle jag ha ätit mat om det funnits någon färdig.
Laga mat känns överdrivet.
Skulle ha varit på konsum och köpt lite grejer till middagen också.
Men det blir inget av med det heller eftersom jag är ful och inte
har duschat eller sminkat mig idag.
Eller mest för att jag måste gå ända till affären eftersom mamma har bilen.
Sminket skiter jag faktiskt fullständigt i.
Bytt lakan i sängen har jag sagt att jag ska göra sen förra måndagen typ.
Har inte riktigt blivit av..

Allt på grund av denna jävla lathet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0