.

Det är tur att jag inte har ett jobb egentligen.
Eller bara tur att jag inte har pengar att göra av med.
Så fort ett pop-up fönster från tv-shop (tvins.com) dyker upp,
vilket det gör lite titt som tätt på min dator så är jag fast..
Det finns så mycket saker jag tycker att jag behöver,
som jag verkligen inte alls behöver egentligen.
Likaså när det är tv-shop på tv. Jag kan sitta där och kolla i flera timmar när dom visar
alla bra saker man ska köpa.. Och visst övertygar dom mig.
Hade jag pengar skulle jag ha alltifrån Magic Bullet till sånt där
ångmunstycke som strycker kläderna medan de hänger på galgen..
Så som sagt, det är tur att jag inte har några pengar. Jag är för lättövertygad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0