.

Jag är sjuk. Men jag tänkte inte göra någon större utläggning om det ändå.
Går runt med min nässpray och ett gäng pappersnäsdukar i högsta hugg iklädd mjukisar och ziphood.
(Klädseln är alltså den samma som alla andra dagar.)
Jag vill att alla ska tycka synd om mig.. Det går sådär.

Har även lagt märke till att mitt högra bröst är mindre än det vänstra.
Störande. Iofs syns det inte så värst. Men om man känner så märks det. Fast det gör ju ingen. Men ändå.
Kan vara mitt största i-landsproblem denna vecka..

Kommentarer
Postat av: Busck

Även jag har upptäckt det där om mina boobies, men tur man inte har fetingtuttar eller hängtuttar så det syns ;)

2007-11-02 @ 18:01:03
URL: http://MariaBusck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0