Viktiga saker

Med inställningen på att skriva ett kreativt blogginlägg för en gångs skull, skulle det här kunna bli riktigt intressant..
Men eftersom motivationen försvann i samma ögonblick jag loggade in kan man inte ha allt för höga förhoppningar.

Ikväll har jag och mamma kollat på viktiga saker som Postkodmiljonären och Talang 2007 i brist på annat.
Vi gjorde även ett tappert försök att kolla på Eragon, men min mamma är vek och somnade hela tiden så vi ska kolla klart på den imorgon..

Annars händer det ju fan inte mycket spännande..

Ahslee Simpson har erkänt att hon opererat näsan. Jahaja. Vem bryr sig?
Hade jag pengar skulle jag säkert också göra både det ena och det andra..
Ärligt talat förstår jag inte varför det är sånna skriverier om bröstförstoringar, bröstförminskningar och botox hit och dit..
Låt dom hålla på..

Godnatt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0