Så bra det gick.. (?)

Trevligt att Sverige vann ESC igår.. Eller nä jusstja, det gjorde vi ju inte. Tokigt.
Vart tog alla våra tolvor ivägen egentligen? Var inte Sverige självklara vinnare?
Aaah. Det är så komiskt.
Kan inte alla bara lära sig att vi inte är mest poppis i europa varje år?
Okej att vi i Sverige och typ Finland tycker om The Ark, men att gå runt å vara säker på att vi skulle vinna allt var väl ändå att ta i lite grann?

Jaja, whatever. Jag och Frida hejade på transan från Ukraina. Hon/han var skön.
Frida tyckte även att dom som vann var helt okej. Det tyckte inte jag.
Jag tyckte deras lesbiska kampsång var läskig, och jag slår vad om att dom äter barn och offrar kattungar varje söndag. Skulle inte förvåna mig alls. Dom var som sagt läskiga.

Igår skulle jag ha pluggat, men det llla detaljen hoppade jag över.
Idag skulle jag också ha pluggat, men än sålänge ligger böckerna kvar i väskan sen i fredags.
Det är typ dåligt av mig.

Imorgon ska vi fysiknördar på röntgen. Det har jag inte tid med.
Jag tycker man bode slippa gå dit om man ändå vet hur det går till där.
Jag har lix både gjort vanlig röntgen, ultaljud (nej, jag har aldrig varit gravid, man kan faktiskt göra det för att kolla andra saker också) och magnetröntgen har jag gjort 2 gånger.
Jag borde alltså ha typ vip-medlemskap och slippa ödsla tid på det där stället.
Gah.

Matteprov på tisdag som jag inte kan nånting av och sen historiaprov på onsdag.
Magkatarr 3000.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0