Oj, en holländsk farbror

(Rubriken - direkt hämtad från Kristian Luuk under ESC)

Under dessa lediga dagar har jag gjort mycket viktigt känner jag.
Det mest aktiva jag gjort kan ha varit när jag var med och skjussade min syster till tåget idag.
Då är det illa.
Jag skulle ha pluggat ihelgen, men av någon anledning har det inte blivit av.
Har någon förhoppning om att motivationen ska komma smygandes imorgon, men allt för höga förväntningar ska jag nog inte ha på mig själv. Ska iaf till min kusin och prova balklänningen, och om det är fint väder stannar vi i stugan över dagen.. Då ska jag ligga på altanen och mysa. Och kanske läsa lite historia eller nåt då, eftersom jag är så duktig och har ett prov kvar i den kursen.
Kom även på att jag har nationella i fysik B på fredag. Det är inte coolt. Jag gillar inte fysik.
Inte riktigt min grej så att säga.
Men det är ju som sagt inte förns på fredag = alldeles för tidigt att tänka på det nu.
Det kan jag ha ångest över på torsdag kväll, eller möjligtvis onsdag om jag känner att jag har lust.
Idag har jag kollat på Den lilla sjöjungfrun och Hitta Nemo.
Jag fick även lära mig ett nytt ord när jag kollade på Den lilla sjöjungfrun - Dinkelhoppare.
Det kunde jag förut också, det är en gaffel. Tänk vad man lär sig av att kolla på barnfilmer..
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp vid typ 10 imorgon.
Äckligt tidigt, men så är det när man ska ligga på topp.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0