Nu är jag less

Skönt att åtminstonde inte vara bakis. Trevlig kväll igår, men äckligt mycket folk på Stadt. Orka jobbigt folk. Nej.

Nu sitter jag och skriver historiauppsats, eller det är tänkt att jag ska göra det iaf. 
Jag kommer ingen vart, sitter bara och gör omformuleringar hela tiden för vad jag än skriver låter det kääässt.

Är så jävla less på typ allt nu så jag skulle bara vilja lägga mig under täcket och stanna där.
Ska bli så fruktansvärt skönt att slippa skolan och allt vad det innebär. 
Bara en månad kvar. Men det kommer fan bli den värsta månaden ever.
Härligt att jag är så bra på att skjuta upp saker.
Jag skulle behöva gå i skolan typ 6 månader till.
Minst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0