Det går (inte) bra nu

Igår natt sov jag ungefär 3½ timme.. Det är för lite för en benice. Jag behöver typ sova 12 timmar per dygn.
Detta resulterar i att jag känner mig rätt sliten nu, men ändå inte så jäkla trött som jag trodde att jag skulle vara.
Måste vara övertrött eller nåt.
Läre vara uppe ikväll ett tag också för jag har lovat att hämta mamma som är på kommunfesten och roar sig.

Idag har jag gjort fysiknationella. Det gick inte bra.
Varför läste jag inte typ naturkunskap B eller nåt sånt gay istället för fysik B?
Jag kommer ändå aldrig ha nytta av fysik B eftersom jag ändå aldrig kommer komma in på läkarlinjen, och om man ska bli sjuksyrra räcker det med fysik A.
Onödigt val av mig alltså.
Men det är lite så jag jobbar har jag märkt.

Bara en vecka kvar i skolan nu. Börjar bli ruskigt stressad.
Skulle verkligen behöva vara hemma och gå i skolan typ nästa vecka när det egentligen är tid för rester och så..
Men inte fan skulle jag skippa Turkiet för det. Då är jag hellre vaken dygnet runt en vecka och pluggar klart.
Behöver verkligen få ligga på stranden som en död säl nu.

Gjorde ett tappert försök till att hitta studentkläder idag efter skolan, men det gick ruskigt dåligt.
Jag provade 2 klänningar och kom fram till att JAG SKA INTE HA KLÄNNING. Jag ser riktigt mongo ut :P
Iaf i dom jag provade.. Ska det vara klänning så ska det vara en tubklänning av nå slag, men en sån har jag för mig att Anna ska ha, så en sån blir det inte heller.
Provade en vit kjol också, den var rätt söt, men var aningen förstor så den ramlade ner lite väl långt på höften.
Inte coolt.
Nu funderar jag på om man kan ha jeanskjol på studenten.. Och typ vitt linne och vita leggins.
Men jag vet inte.. Jag kan fan inte det här med kjolar och vad som är fint och inte.
Jag är handikappad på det området.
Ge mig ett par mjukisbyxor ffs :)

Längtar tills jag jobbat och fått lön nu. Är i stort behov av nya kläder. Är så trött på allt jag har..
Och dessutom får jag klaustrofobi i alla tighta byxor och i 70% av alla tröjor jag äger, så det är dags för en ny garderob nu.. Lite större utrymme i kläderna tack.
Skulle kanske ta och gå tillbaka till joggingbyx-stadiet som jag och Therese körde stenhårt på i 8an.. 
Och halva 9an också för den delen.. :)
Less på tidgta kläder är jag iaf. Gah.

Nu ska jag nog lägga mig på soffan och förmodligen somna där och sova lite tills mamma vill hem.



image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0