Det är synd om mig

Eller så är det rätt bra att jag blir utan internet nu så jag kan p-l-u-g-g-a..
Personligen tror jag inte att jag kommer få mer gjort bara för att jag inte har internet..
Jag kommer nog bara kolla på mer tv istället.
Fy fan vad dålig jag är.

Och fy fan vad jag tjatar om mitt internet känner jag, men det är faktiskt en ganska traumatisk händelse i mitt liv.
Jag gillar inte att inte kunna msn niirda lite då och då. Sådär 3 timmar om dan alltså.

Idag knäppte vi kort till studentkatalogen. Jag sätter 5kr på att jag ser ut som ett mongo..
Jag kände mig då som ett iaf.
Men jag fick stå för en gångs skull, men det var bara för att dom ställde alla kortisar i mitten.
Så jag är lite mobbad ändå.

Nä, nu vill jag bara att alla prov och skit som jag har kvar ska vara klart och att det blir mys i Alanya och att det är fint väder på studenten och balen. Annars tänker jag vara sur till 18 oktober.

Nu borde jag verkligen plugga. Jag har ingen lust. Ovanligt.
Tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0