Det är synd om mig

Varför måste jag skjuta upp allt till sista veckorna för?
Jag har fan haft på mig över ett halvår att göra mestadels av sakerna jag har kvar, men neeeejdå.
"Varför göra något idag som man kan göra imorgon?" Tycks ha varit mitt motto i 3 år nu. Gaah.
Imorgon ska jag göra matteprov. Det tycker jag inte ska bli så roligt, men jag har iaf räknat igenom alla uppgifter jag skulle, utom en, för den fattade jag inte.. Så med lite tur ska nog det gå vägen också.
Matte E provet på tisdag är jag nog rätt körd på.. Men det hoppas jag löser sig på nåt sätt också..
I värsta fall får jag väl ett g-prov när jag fått ig på det vi ska ha. Britt brukar fixa :)

Nu vill jag sova för jag är cptrött.
Min handled har även tagit livet av sig. Man skulle kunna tro att jag sprungit in i en betongvägg, men det har jag inte.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Men benice, jag trodde du ALLTID fick mvg?! :O Det får då jag iaf !! Lågt som fan annars.

2007-05-11 @ 17:48:59
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0