26 maj

Nu har jag varit duktig och köpt studentkläder.
Eller mamma köpte, jag valde bara.
Kunde ju behövas eftersom vi ska knäppa studentkort på skolan på måndag.
Vad är det med allt kortknäppande egentligen? Herregud.
Jag vill väl inte springa runt i mina studentkläder innan studenten heller. Då känns det ju som man redan använt dom och att man har nåt gammalt på sig när man väl tar studenten.
Kan hända att jag är fånig, men så känner jag :)

Fast är lite osäker på vad jag ska ha på mig över linnet om det är minusgrader typ.
Köpte en kofta på Gina, en helt vanlig som varannan tjej i hela Hudik har, men ändå.
Jag är inte så noga med sånt. Men får väl se hur det blir. Hoppas på sol.
Har inga skor heller.. Men det läre ju lösa sig. Tyckte inte det kändes så bråttom att ha dom redan på måndag bara för att knäppa kort. Jag kan tänka mig att vara barfota. Fast det kanske ser lite väl estetigt ut.. Hm

Hittade även den snyggaste kjolen jag sett på länge idag. Jag vill haaaa.
Fick inte ha den på studenten för mamma dock, eftersom det var döskallar på den :)
Men jag funderar på att köpa den och ha på Regina och Jonas bröllop på midsommar..
Mamma tyckte inte jag skulle ha en sån kjol då, men på långt håll ser det bara ut som svarta prickar ändå.
Eller så har jag kjolen som jag ska ha på studenten då. Ja, jag ska ha kjol.
Det är faktiskt döskallar på den också.. Fast ytterst små.
Blev ruskigt nöjd när jag upptäckte det.

Kan även tilläggas att jag försvinner från internet på tisdag eftersom min kära lilla mamma varit ett smartass och sagt upp vårat internet.
Det var meningen att vi skulle säga upp det för att uppgradera hastigheten till 8 mbit, men grejen var att mamma glömde beställa nytt internet när hon avbeställde det gamla, och nu får vi inte beställa nytt förns 14 juni.
Nå cp regler som cp Glocalnet har. Fast egentligen är det inte deras fel.. Min mamma är en klant helt enkelt.
Fast jag gillar henne ändå och tänker göra en tårta till henne imorgon eftersom det är morsdag.
Jag är en snel hest.

Ingen utgång ikväll heller. Jag har varken pengar eller alkohol, och hade jag det vet jag inte riktigt om jag ändå skulle ha lust att gå ut.. Soffan, en påse godis och läsk känns mycket mer lockande faktiskt.

Nä, nu hade jag inget mer att komma med förtillfället.
Egentligen hade jag inget att komma med alls, men det bjuder jag på.
Som en midsommarpresent. - Vart fan har jag fått det uttrycket ifrån egentligen? Är jag konstig?
Ja, det är jag.

image26



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0