Vart tog våren vägen?

Det är sååå härligt att komma upp på morgonen, eller ja, förmiddagen då, och se att det snöat. 
Wft ! Jag blev en aning less och tänkte gå och lägga mig igen, men eftersom mjukisbyxorna redan var på placerade jag mig i soffan istället med min chipsskål och kollade klart på filmen jag och mamma började kolla på igår. Den var typ aslång. Men en av dom bättre filmerna jag sett måste jag säga..

Annars har jag inte gjort många knop idag. Sladdade dock upp på konsum i jakt på hårfärg vilket jag lyckades med ganska bra. Nu har jag åtminstonde en färg som har ett namn. Mörkblond skulle jag vilja kalla det.
Min bror föreslog porrblont, men det får vänta tills sommaren och vi ska till Alanya och greja.

Egentligen borde jag typ plugga matte eller göra svenska, men det känns rätt aptråkigt så jag skippar det för tillfället. Ett ganska långt tillfälle tror jag det kommer bli.

Äh, det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0