Välkommen tillbaka till verkligheten?

Grattis till bloggen som äntligen låter mig logga in.. Fel lösenord in my ass säger jag.
Nu ska det blir spännande och se om jag får skriva ett helt inlägg utan att bli utloggad eller liknande..
Spänningen är olidlig.

Jahapp. Jag var som sagt i Stockholm över en vecka utan att kunna blogga en endaste gång..
Förutom inlägget jag skrev när jag precis kommit fram.. Och det stod det att det inte blev publicerat, men tydligen blev det det ändå.. Aja.
I huvudstaden var det lika trevligt som vanligt. Jag chillade (läs yrade) runt med Frida och tittade på när hon handlade massa kläder. Eh, kul !
Själv fick jag bara med mig en ziphood och ett linne med mig hem.. Och en plattång som jag fick som förskotts-födelsedags-present av min syster precis innan jag åkte hem efter som min gamla plattis dog hårt och intensivt när jag kom ner til Sthlm, och jag fick gå med ultrafluff/vågigt hår en hel vecka.
Så nu kan jag se normal ut igen. Alltid något. Håret ser ju så mycket längre ut när det är rakt istället för lite halvlockigt sådär också.. Mycket bra. Ge mig extensions också så ska jag sluta vara bitter sen.

Hursomhaver är jag sjuk nu. Jäklarns massa feber och ont i halsen och öronen.. J ä t t e k u l.com
Fast det var ju rätt väntat.. Först umgicks jag med Frida som hostade och snorade som ett litet djur, sen blev Fredrik sjuk under tiden jag var hos dom, och hostade och var typ döende (kunde man tro åtminstonde) och när jag kom hem hit så är Bj tokförkyld. Jag har levt i en smitthärd i typ 1½ vecka. Inte konstigt jag blir sjuk..

Så idag sov jag till 13.30 typ. Lite trött sådär. Fast jag var ju upp imorse och tänkte gå på skolan ändå fast jag hade feber.. Men när det svartnade för ögonen när jag klev ur duschen gav jag upp.
Jag pallade helt enkelt inte.
Resten av dagen har jag legat på soffan med Nisse, pratat lite med Bj som också är hemma och är sjuklig, tyckt synd om mig själv, kollat på dåliga tv-serier, ätit mat, gjort kladdkaka och ätit pocorn.
Eftersom smaklökarna fortfarande fungerar och jag kan svälja än så länge så är det lika bra att trycka..

Nä, nu ska jag ta med mig Nisse och krypa ner under täcket.
Adjö


Kommentarer
Postat av: Anna

Hur kliver man "upp" ur duschen? ;p

2007-03-14 @ 19:36:18
URL: http://www.annacatharina88.blogspot.com
Postat av: Anonym

oj, det stod ur såg jag nu. jag är inte rädd, jag kan läsa. hihi :)

2007-03-14 @ 19:36:59
Postat av: benice

Men jävla sopa

2007-03-15 @ 13:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0