Stockholm del 1

Nu är jag i Stockholm. Själv. Bea och Fredrik är nere i Lund i helgen. Smarrt att åka dit när jag kommer hit :)
Känner mig väldigt poppis.. Haha
Frågan är bara óm jag hinner skriva klart det här inlägget,. Surfar på grannens trådlösa internet eftersom Bea och Fredriks internet inte kommit längre. Så det är bara hoppas att grannen vill vara online lika länge som jag :)

Imorgon kommer Frida till Sthlm, då ska vi kolla på melodifestivalen tror jag. Hittade en påse godis i skafferit här också och blev mycket nöjd med att lördagskvällen är räddad.
Kanske går en sväng på stan imorgon också om jag orkar.. Men först och främst ska jag sova.. Länge.

Nä, kanske ska passa på att publicera det här inlägget medans internet är igång..
Ska nog ändå kolla klart på filmen jag börjat kolla på.

På återhörande :)
Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0