Nu vill jag vara frisk tack

Nu får gärna febern försvinna, sååå jävla roligt är det inte att vara sjuk. Bara nästan.
Har precis avslutat ett samtal med Frida på 89 minuter, vi har mycket spännande att berätta för varandra..
Vi har skickat över alla bilder till varann från Italien och kommenterat och diskuterat om vad vi egentligen gör på vissa bilder, hur vi tänkte och att det skulle vara förjävla skönt att ha sommar igen.

Här kommer några exempel..
image4
Jag är inte gay.. Eh..

image5
Nöjd med tillvaron? Brun och blond var jag iaf. Alltid något.

image6
Jag och Frida. Ibland är vi ganska snygga

Det får räcka för nu. Orkar inte ladda upp på bilddagboken idag så håll till godo.


Idag skulle jag ha pluggat massa biologi och sådär men det har jag inte riktigt.
Är på sidan 54 och ska läsa till 100 eller vad det var. Tror inte att jag gör provet imorgon.
Ska försöka göra matteprovet jag missade istället.. Känns inte som det ska vara så svårt..
Tror jag kan det mesta och det jag inte kan skriver jag upp i formelsamlingen :)

I övrigt händer det inte speciellt mycket eftersom jag är sjuk. Nisse har hittat en ny sovplats iform av en systempåse, han är förjävla normal.


Tjarå

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur får det där fettot plats på en systemetkasse, tror det behövs 5 st minst ;D

2007-03-22 @ 19:05:57
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0