Jag hatar söndagar

Jag gillar inte sommartid. Vaknade vid 11 idag och var mycket nöjd med det.. Trodde jag ja, klockan var ju 12 egentligen, bara jag som glömt att ställa om klockan.

Igår var det utgång på schemat, och det blev det också, mer eller mindre lyckat.
Först middag och förfest hos Frida i skogen vilket var mycket trevligt.
Åkte in på Stadt till 22.30 eftersom vi var fattiga barn och måsta gå in medan det var gratis.
Inne på Stadt blev det som vanligt lite yrande, men det var helt okej ändå.
Frida och jag lyckades få nån läskig sak att bjuda oss på cider, och sen fick jag en till cider av någon.. Typ.
Kommer inte ihåg hur jag fick den eller av vem, men cider hade jag och den drack jag upp.
Sen blev det svart. Jag kommer inte ihåg ett jävla skit och jag fick fruktansvärt ont i huvudet och ringde efter Bj som fick hämta mig. Man kan ju undra vad dom hade stoppat i den cidern.. Hm..

Men vaknade imorse och hade fortfarande huvudvärk, så jag tog en ipren och drack ett glas mjölk och gick och la mig och sov igen. Sen vaknade jag och mådde helt okej. Lite så där bakisseg är jag ju, men det får man räkna med.

Idag är det tänkt att jag ska plugga, men det går trögt med det.
Har 3 prov, en projekrapport och en bok som ska läsas innan veckan är slut.
Det är så kul att gå natuuur. Fast just nu är det mest mitt fel som har skjutit upp massa saker. Men ändå.

Mamma tror även att vi ska äta våfflor idag för det är våffeldagen.
Neej tack tycker jag. Jag vill ha pizza.. Mår illa bara jag tänker våfflor. Det är äckligt.
Nä, en riktig fettig pizza skulle sitta fint. Med massa beasås.. Mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0