Går det bra om jag är less?

Alltså orka.
Vaknade imorse med feber - igen och en jäkla huvudvärk. Då blev jag less.
Var liksom inte ens trött så jag kunde somna om heller, så jag roade mig med att bomba Frida med sms, som typ svarade på två medan jag skickade sådär en 45 kändes det som. Men då har ju jag gratis sms också.
Sen somnade jag om tillslut, och sov till 13.30 och vaknade med en ännu värre huvudvärk. Härligt !

Imorgon måste jag dock till skolan. Läre hämta biologiböckerna eftersom jag har töntprov på fredag och dessutom måste jag lämna in svenskahemprovet för det gick inte å skicka när jag försökte förut idag. Grattis internet.
Sen har vi någon fuckface redovisning på historian också, får väl se hur rösten håller.
Gör så jävla ont när jag pratar.. Gah.

Nu borde jag sova, men jag är inte så där jättetrött.
Har ju bara varit vaken i 9 timmar.
Läste nånstans att man behövde vara vaken 16 timmar för att sova riktigt bra..
Tåls att tänkas på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0