Det går alltid så bra för mig

Eller inte kanske.
Ikväll skulle jag ha varit ut. Men så färgade jag håret och det blev ja.. Nån konstig jävla färg.
Det är inte brunt, inte blont, inte rött, inte grönt.. Det är liksom.. Ja. Grått tänkte jag ett tag, men det är fan inte det heller. Finns det här färgen på färgskalan ens?
Långt ifrån vad som visades på förpackningen iaf. Ganska wierd eftersom jag använt den här färgen flera gånger förut och det har aldrig blivit såhär. Cp.
Så ja.. Det här var ju.. Kul. Jag ville faktiskt gå ut idag, var lite tveksam i förmiddags, men ville verkligen när jag började göra mig i ordning och färga håret och så. Men nääädå. Det vore ju väldans onödigt om det skulle bli fint.
Gaah.
Så i vilket fall som helst vill jag inte visa mig ute och stannar därmed hemma.
Jag är så less på att färga håret. Ge mig blont hår ffs så låt det alltid vara så.
Men som tur är sitter ju håret kvar på huvudet, och ramlade inte av som sist.
Det är faktiskt väldigt mjukt och lent, så att det skulle vara rätt färg är väl för mycket begärt. Död åt världen.

Så min lördagskväll kommer väl spenderas i soffan.
Jättekul.

Dööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0