Det är kul att gå natur!

Eller så är det inte det.
Dom senaste 2 kvällarna/nätterna har jag fått lägga ifrån mig skolbäckerna vid ca 02 tiden.
I tisdags försökte jag förstå mig på biologin eftersom jag hade prov i det igår som för övrigt gick hutlöst dåligt, och igår kväll satt jag och läste en halv bok som vi skulle läsa ut i svenskan till idag + att jag gjorde ett tappert försök till att plugga fysik, vilket gick förjävla dåligt.

Bokredovisningen eller vad man ska kalla det gick väldigt smärtfritt idag och var t.o.m lite trevligt.
Fysiken kände jag att det var onödigt att göra eftersom jag kunde ett enda tal av alla dom jag satt och försökte lösa igår, så ja.. Jag gick hem. Kan hända att Britt blir lite purken, men hon brukar ha överseende med mig emellanåt, så förmodligen blir jag inte dödad nästa gång jag stöter på henne.

För övrigt ringde dom från Lyckbacken (eller vad heter det?) iaf, ålderdomshemmet i Njutånger och sa att jag fått jobb i sommar. Tack tyckte jag. Får se om jag får på bruket också, för då jobbar jag nog hellre skift där.
Eller inom hemtjänsten i stan som jag också sökte. Får väl se vilka som hör av sig..

Känns skönt att jag inte har något att plugga till imorgon..
Iofs har jag matteprov nästa vecka, och även fysiken då eftersom jag inte gjorde det idag + att jag ska skriva en projektrapport, göra en svenskauppgift som hör till boken jag läste ut idag, göra mina del av grupparbetet i svenska som vi ska redovisa nästa vecka, förbereda redovisningen om en sjukdom till biologin och sen har jag även ett historiaprov som jag inte gjort.. Men äh.. Det behöver jag ju inte plugga till nu.. :)

Gör inget idag som du kan göra imorgon.

Nu ska jag nog gå och dra täcket över mig som Emelie så sött uttryckte sig idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är nästan lika kass som beata på att updatera din blogg. skärpning ffs!

2007-04-02 @ 16:06:09
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0