benice - en viking (?)

Snabb som en tax.com
Jag skulle ladda upp bilden som är här nedanför och det tog typ 35 år.
Inte fick jag logga in nyss heller. Fel på sidan var det tydligen. Finns det nånting som funkar med den här bloggen egentligen?

Idag var det ställa-ut-projekt-arbetena-dag på skolan, och viking som jag är gick jag dit fast jag var sjuk.
Linnéa glömde ritningarna hemma som vi skulle visa upp så hon fick åka och hämta dom och under tiden så fick jag måla tornet på kyrkan, sätta i fönster och dörrar och göra en affisch eftersom vi inte riktigt var klar med det.
Det blev sååå fint. Eh.. Ja.
Att bygga Hudiksvalls kyrka kan ha varit bland de sämre projektarbetsideerna som någon kommit på, men va fan..
Nu har vi gjort nåt iaf. Känns skönt att det bara är rapporten kvar som ska skrivas..

Som sagt så är jag fortfarande sjuk och det är äckligt synd om mig.
Har en jäklarns huvudvärk som inte vill gå över, trots 2 ipen imorse och en när jag kom hem. Gah.

Nu är det typ 2½ månad tills vi ska åka utomlands.
Jag tror att Frida och jag kommer få ha ett eget rum och dom andra tre pluttarna får ha det andra..
Ingen kommer vilja bo med oss.
Så här såg det nämligen ut när vi delat rum i Italien i 4 veckor i somras.

image3

Städa - vad är det? En värdslig sak skulle jag vilja säga :)


Återkommer, ciaaao suckers

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, shit va stökigt!

2007-03-15 @ 13:41:20
URL: http://cissil.blogg.se
Postat av: Frida

Vad fint vi har gjort det :)

2007-03-15 @ 17:30:43
Postat av: Äänis.

Hm, den där synen känns lite bekant från england, från det rummet frida bodde i :P

2007-03-16 @ 21:37:01
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0