Dags att rycka upp sig

Jao, såhär framåt nattkröken börjar det kännas lite bättre med det mesta.
Kan det vara för att jag snart ska få dra täcket över mig och lyssna på min depp/sovmusik?
Skulle faktiskt kunna vara därför.

Imorgon ska jag till Enångers kyrka och titta på när 2 st lovar varann att älska varandra tills dom dör.
Snacka om lurade.
Jag ska aldrig gifta mig. Jag förstår inte hur man kan stå och lova att älska någon resten av sitt liv.
Det kan man väl inte lova sådär?
Okej om man sagt försöka älska i nöd och lust tills döden skiljer oss åt, men det gör man ju inte.
Alltså hoppar jag den delen av vuxenpoängshauntingen.
Jag kan typ göra nåt annat vuxet för att kompensera. Börja pensionsspara som 19åring kanske.

Fick iaf tag på ett linne på JC idag. Frågan är bara vad jag ska ha till det imorgon.
Bara linne känns ju lite.. lite.
Kommer jag i mina ljusa jeans kanske jag skulle kunna ha dom. Men man ska inte ha alltför stora förhoppningar.
Just nu tycker jag det trevligaste alternativet skulle var att sitta hemma i mjukisbyxor och t-shirt..
Men PRO kan jag leka nån annan dag. Jag ska ju trots allt jobba med 90 åringar hela sommaren och förmodligen i höst, så jag hinner nog få min del av det hela.
Cräääpigt är bara att jag har så jävla lite att dricka. 3 fjuttiga 4,5or och typ 2 dl Malibu blir det fan ingen fest av.
Jag funderar på att sno en av lådvinerna som blev kvar sen studenten..
Fast vem fan vill dricka vin. Det är äckligt. Dock massa vuxenpoäng, så jag får väl överväga saken.

Äh, nu vart jag sådär depp igen.
Skjut mig

Welcome to my life - Simple plan.
Ja, det är så.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey Benice! Jag har sagt det tidigare, men jag säger det igen; du är GRYM på att skriva! Jag sitter å skrattar samtidigt som jag är imponerad att du får till din text så jäkla bra! Du borde ju bli ngt på ngn tidningsredaktör! ;o)
Kram Annapanna som för närvarande befinner sig i GÖTEBOOORG :o)

2007-06-25 @ 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0