Söndagsångest

Jag trodde att det skulle vara slut på det nu, men icke.
Har verkligen ingen lust att kliva upp kl 5 imorgon för att jobba.
Själva jobbandet har jag dock inget emot. Det är inte så jobbigt på mitt jobb.
Men 7-16 en hel vecka kommer bli riktigt tungt.

Spenderade gårkvällen hos Foppa där jag tror det ursprungligen var killkväll, men när jag, Anna och Maria kom och våldgästade så var det nog slut med den.
Pratade, drack alkohol, åt pizza och planerade in både Tallink-färja i Augusti och eventuellt en supa-sola-resa i september eller nåt. Skulle vara riktigt nice om det blir av.

Nångång vid 23 fick grabbsen för sig att vi skulle ner på krogen, så vi följde motvilligt med eftersom vi inte fick stanna hos Foppa.
Väl nere på stan såg vi hur dött det var, och min teori om att det inte skulle vara mer än 5 pers ute stämde ju alldeles utmärkt. Så jag, Anna och Maria lyckades få Foppas hemnyckel så vi kunde gå tillbaka dit, medan dom mer lurade gick på Stadt.. Eller vart dom nu tog vägen.
Efter den regniga promenaden till Håsta-by satte vi oss framför tv:n och analyserade en film.
Den var kass och vi kom överrens om att vi inte riktigt förstod tjusningen med att kolla på andra som har sex.
Känns alltid skönt att komma till insikt sådär.

Nu är jag mest äckeltrött och skulle vilja sova. Men ska nog ta och äta lite mat först..

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0