Sånt här onödigt..

Det går inte att komma ifrån.. Jag gillar sånna här fjantiga svara-på-värdelösa-frågor-formulär-whatever.


Vad blir ditt namn baklänges?
Ecineb. Rätt sexigt om jag får säga det själv

Har du gjort en snöängel i år?
Nej, jag lägger mig väl inte i kall snö frivilligt

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
En vecka tror jag.. Eller 1½ typ

Platt eller lockigt hår?
Jag skulle gärna ha lite lockigt istället för mitt hyperfluff. Så jag kör oftast på plattat

Är du kär i någon?
Nej verkligen inte


Vad gör du när det regnar?
Om jag är på jobbet är jag skadeglad och jobbar lyckligt vidare.
Är jag hemma tycker jag det är skönt eftersom då kan ingen annan sola heller, och lägger mig på soffan.

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Mjaae.. Överlevde gymnasiet iaf

Vad har du för startsida på internet?
Hotbrev.com.. Ingen annat vill funka

Vem ringde du senast?
Jag ringer inte. Folk får ringa till mig


Tycker du att sengångare är söta?
Ja det tycker jag säkert

Har du haft vattkoppor?
Ja, flera stycken

Har du någon gång testat karate?
Haha nej.. Varför skulle jag?


Vilken mobilringsignal?
Helst ljudlöst


Minimorötter eller pommes frites?
Bara hamburgare

Första sporten du gick på?
Fotboll 2 lektioner !


Vad längtar du mest till just nu? 
Längta är överskattat och gör en bara besviken


Hur gammal har du tänkt bli?
Tänkte stanna vid 20 och vara det tills jag är 150


När åt du senast en fiskbulle? 
För väldigt länge sen hoppas jag

Vad drömde du inatt?
Dig(?)

Vilken tv-serie är bäst?
Jag kollar bara på skräp

Kan du gå ner i spagat?
Jag är som ett kylskåp, låt mig va

Vad åt du senast?
Mc Feast och co med plussis

Höga eller låga strumpor?
Det beror väl på vad man har för byxor och skor på sig


Vad är du mest rädd för i hela världen? 
Att dö

Har du varit kär i en kändis?
Nej, jag är aldrig kär


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Japp. Tigermjölksbaksidan is the shit !

Röd, grön, blå eller gul mjölk? 
Röd är grädde. Blå och gul är fan bara vatten. Grönt ska det vara


Vad har du för färg på ditt påslakan? 
Blått för tillfället


Vad ska du döpa dina barn till?
Dom ska heta Totte hela bunten

Sommar eller snö? 
Sommar ffs

Bikini eller baddräkt?
Helst inget alls. Hata solstreck


Snyggaste läraren?
Jag har inte träffat på någon sån än


Är du mörkrädd? 
Ibland när jag får knäppa idéer om mördare osv :)


Har du någon gång haft på dig ett par kallingar?
Inga kill-kallingar.. Men sånna som är för tjejer har jag några stycken.


Riktig gran eller plastgran?
Ingen. Avskaffa julen

Tänt eller släckt när du ska sova?
Så mörkt som möjligt


Godaste drickan till frukosten?
Läsk


Senast lästa bok? 
Mannen utan öde - under tvång av Carina


Vem kramade du senast?
Pappa


Älskar du att sjunga? 
Mja.. I duschen och om ingen hör


Vill du bli president?
Nej

Har du spelat kille i en teater?
Nepp. Och inte tjej heller för den delen

Duscha eller bada?
Helst båda samtidigt

Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja, och Fridas, mammas, Bjs och Beas


Har du tråkigt?
Nej, jag är så jävla rolig att umgås med


Har du gråtit i skolan nån gång?
Har jag säkert när jag ramlat ner från nån gunga eller nåt på lågstadiet


Stockholm city, Metro eller .SE?
Aftonbladet

Hur tar du dig till skolan?
Jag går inte i skolan längre.. Whiiiooo


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej, verkligen inte

Sjunger du på toa?
På toa som i -på toa- eller på toa som i -på toa i badrummet-?


Vilken färg har din jacka?
Just nu har jag ingen jacka. Förutom vinterjackan då. Den är brun


Använder du långkallingar?
Ja, när det är kallt och när jeansen behöver utfyllning

Är du höjdrädd?
Ja, skithöjdrädd. Men jag är dum i huvet och åker fritt fall ändå


Vilket land vill du åka till?
Thaithaiii

Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Min bror när han körde slalom med bilen från stugan

Vad ska du göra NU?
Ta in tvätten, ta ur torktumlaren, tvätta bort sminket, borsta tänderna, klä av mig, sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0