Mitt liv som lat

Ikväll ska jag på Harry Potter. Och just ikväll verkar det som massa folk ska ut. Sug av mig långsamt.
Jag vill också dricka.. Men det känns ju lite sent att börja dricka vid 22.30 när alla skitställen stänger 02.00.
Jag blir så less.
Idag har jag försökt sola.. Jag är rätt dålig på det.. Men höll mig ute under mitt och Fridas 80 minuter långa samtal iaf. Så solen hann väl ta lite grann iaf. Eller så gjorde den inte det och jag svettades i onödan. Kul liv.
Nu borde jag platta håret, men det är så jävla mycket jag borde så vette fan om jag orkar.

Hejs


Kommentarer
Postat av: Emma

ganska skönt att få känna sig lat ibland. DÅ kan man iaf koppla av och då blir man ju faktiskt harmonisk. INget ont utan någe gott.... :)

2007-07-14 @ 17:35:19
URL: http://stannatiden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0