Jag krockade med en fluga

En mycket tragisk händelse på väg hem från jobbet måste jag säga.
Jag, och en liten knott krockade. Eller ja, han krockade med mitt öga.
När jag kom hem satt han kvar i mitt öga. Så jag tog bort honom. Han var död kan man säga.
Sen duschade jag.

Så nu är jag ren. Dock inte så sexig i min XL-tshirt, duntofflor och glasögon.
Fast det känns ganska oviktigt huruvida jag är sexig eller inte.
Det är tragiskt nog bara jag hemma. T.o.m Nisse blev rädd när han såg mig och gick ut.

Tror att jag fått ögoninflammation i ena ögat också. Rinner ur det mest hela tiden och störar sig.
Skulle nog behöva leka utan mina linser några dagar, men jag vågar inte ha brillorna på jobbet..
Mina kära gamlingar tar ju tag i allt möjligt emellanåt, och då tycker jag det skulle vara lite tråkigt om dom slängde mina 4000 kronors glasögon i golvet. Även mamma skulle nog bli lite ledsen som betalat dom.
Så jag är viking och har linser.. Eller så är jag bara dum och har linser.. Tolkningsfråga.

Bara 3 veckor och 2 dagar kvar på jobbet nu.
Sen hoppas jag att jag får vara ledig en vecka innan jag ska till sthlm.
Jag skulle kunna tänka mig att börja jobba i oktober igen.. Det verkar lagomt.
Synd att jag inte riktigt bestämmer det själv utan läre ta jobb om jag får nåt.
Men hoppas får man alltid. Det är liksom gratis.


Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0