Jag går sönder av mitt jobb

Nu är första arbetsskadan kirrad också.. Var verkligen något jag strävade och längtade efter.
Jag skulle helt oskyldigt bädda en säng, snäll som jag är, och jävlar vad det brakade till i axeln.
Så nu är jag invalid och har cp ont i vänster axel + arm. Kul liv, amen.
Helst skulle jag vilja sjukskriva mig resten av veckan, men det blir ju så dåligt med pengar då tragiskt nog, så det är bara att komma till jobbet kl 7 imorgon och se glad ut.. Jätte. Kul.

I övrigt ganska soft dag på jobbet. Satt ute från typ 13 tills jag slutade 16, vilket kan tyckas vara väldigt nice.
Men det är inte så nice när man måste sitta ute i långbyxor när det är 25 grader ute.
Jag hatar att man typ inte får ha linne och shorts på jobbet. Helst hade jag suttit i bikini. Men icke.
Det var varmt och äckligt, och jag höll mig i skuggan så gott jag kune för att inte dö av överhettning.

Tanken på att jag jobbar hela veckan utom torsdag gör mig less.
Jag håller tummarna för att det ska regna resten av veckan.
Förutom när jag cyklar till och från jobbet. Då får det gärna bara vara molnigt.

Nu ska jag nog gå och sova en stund så jag orkar kolla på 24 sen.
Det tar på krafterna att kliva upp 5 på morgonen.
Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0