Jag är dum i huvet

Det är inte så konstigt att jag är trött som ett as och håller på att somna när klockan är 9 på jobbet med tanke på att jag har en tendens att sätta mig här - och bli kvar.
Börjar 8 imorgon, skulle ha börjat 7 men dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde börja senare, så av nån anledning känns det som om jag kommer få sova jättelänge imorgon och behöver inte alls sova nu. Det är inte sant. Jag skulle behövt ha lagt mig 22 för att vara pigg imorgon.

Idag har jag varit en död säl och legat på soffan, kollat på film och umgåtts med Frida, ätit en väldigt äcklig pizza och kollat på ännu mer film. En riktig segdag med andra ord.

Nu har linserna torkat fast i ögonen och jag borde verkligen ta ut dom och gå och lägga mig.
Jag kommer inte vara pigg vid 6 imorgon när jag ska kliva upp och jag kommer definitivt inte ha lust att cykla till jobbet. Fast det har jag aldrig iofs..

Så nu vet alla som funderade att jag faktiskt lever även om jag är jävligt dålig på att blogga.
Tjaowrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0