Jag är bra på att tycka synd om mig själv

Och det kan ju behövas när ingen annan gör det.
Har så jävla ont i nacken så jag håller på att avlida.
Tur att jag är ledig idag iaf. Vette fuck om jag orkat konkat runt på pensionärer när jag knappt pallar vrida huvudet.

Klev inte upp förns 12.30 idag. Tyckte inte riktigt att det behövdes att kliva upp tidigare.
Fick även VR idag, så min plan var att sitta ute i solen och läsa den, men då blev det molnigt.
Tack för sammarbetet, universum.
Så jag fick ligga på soffan som den döda säl jag är och läsa. Men det gick ju väldigt bra det med.

Runt 15 nångång kom Bj hem som hade varit och byggt altan hos en kompis, och då skulle han till stan så då följde jag med dit. Vi var på ÖB och köpte onödiga saker, finåkte runt på stan, åt pizza på pizzahuset, åkte runt i Igge en sväng och sen hem. Vi har så mycket viktigt för oss.

Imorgon måste jag cykla till jobbet. Det är helt sick.
Jag måste kliva upp 5. Jag måste cykla aslångt. Jag måste jobba.
Sug av mig.

Herrå

Kommentarer
Postat av: anna

välkommen in i det härliga arbetslivet. fy fan vad deppad man blir.

2007-07-11 @ 22:06:06
URL: http://annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0