Det går bra nu

Eller nåt.
När jag tänker efter så jobbar världen/universum/Gud emot mig. Inget blir bra.

Bion var ju iofs bra. Eller ja, bra är väl kanske fel ord.
Böckerna är ju ungefär sjuttioåtta gånger bättre, men man kan ju inte vänta sig annat.
Det går helt enkelt inte få med alla små detaljer från en bok på 600 sidor på 2 timmar.
Men det är just det som stör mig.
Fast jag gillar H.P-filmerna ändå. Och Krake fick vara med han också, så jag är väl rätt nöjd ändå.

Jag hade velat gå på krogen ikväll. Dricka alkohol. Bli yrig. Tappa bort folk. Ja, ni vet det där vanliga.
Nästa vecka jobbar jag helg och kan inte gå ut. Och jobbar kväll på onsdag så då kan jag inte heller.
Och det är ungefär så det ser ut tills jag slutar 12 augusti. Kul liv.
Ska en hel jävla sommar få flyta förbi utan att jag varit ut en enda gång?
Skulle kunna klassas som en skandal. Eller bara förnuftigt. Vad vet jag..

Imorgon hoppas jag på finväder så jag kan ligga ute och fightas med myrorna på baksidan..
Även om jag är självutsett till världens sämsta solare.
Kanske ska åka en sväng på Bjuråkersstämman också, bara för att få fika liksom..
Eller så får jag spendera dagen på sjukhuset som sällskapsdam eftersom min bror är en klant och ska hålla på och göra illa sig.
Onödigt tycker lag benice och kan samtidigt konstatera att jag aldrig kommer våga åka vattenskoter.
Nej tack.

Jag har dock starka funderingar på att köpa en gummibåt.
Vad exakt jag ska ha den till är fortfarande oklart, men dom hade satt ner den till halva priset på lekmagasinet.
99.50 lix. För en röd gummibåt. Med åror och pump. Jag måste nog ha den.. Vem fan vill inte ha en röd gummibåt?
Vi skulle kunna ha massa roligt tillsammans. I typ.. Vinter. När jag äntligen kommer ha tid att åka till stugan.
Skulle ju kunna leka forsränning här nere i ån också.. Men nja.
Tåls att tänkas på åtminstone.

Nä roligare än såhär verkar det inte bli ikväll. Tragiskt men sant.
Jag som sitter här, färdigsminkad, hårfixad och har någorlunda normala kläder på mig..
Men icke. Jag är mobbad. Skjut mig.
Hejs

image31





Kommentarer
Postat av: Frida

om inte du ska gå ut på hela sommaren ÄR det skandal. då vill jag kräkas på dig. vi ska dock gå ut nästa helg iaf tror jag :) skolka från jobbet tack.
p.s. igår var jag i bjuråker, nu vet jag kanske till och med vart det ligger(observera mitt kanske).
p.s. 2 mkt snyggig bild där.

2007-07-15 @ 11:41:41
Postat av: Himlar

Köp båten! Go wild and crazy! Det är ju så rock'n'roll att göra det! Eller kanske inte...:D
Och ja, man borde hinna med krogen en gång på sommaren i alla fall. Annars tycker jag synd om dig.

2007-07-15 @ 21:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0