Den hårt arbetande.. medelklassen(?)

Idag cyklade jag till och från jobbet. C-Y-K-L-A-D-E. Benice Söderberg cyklade.. Ansträngde sig.
Ja, det är nu ni ska svimma.
18 minuter till jobbet och 16 hem. Rätt nöjd med min prestation faktiskt.

Lugn dag på jobbet iaf, rätt skönt.
Fast lugna dagar hjälper inte, jag är lika jävla trött ändå. Svullen i benen blir jag också av att stå hela dagarna..
Även om jag fan sitter en hel del när jag tänker efter :)
Men hur som haver, svullen blir jag och ont i ryggen och nacken får jag också av någon wierd anledning..

Och appropå wierd så hade jag och Frida ett mycket underhållande 52-minuterssamtal när jag kommit hem från jobbet.
Tänk vad många konstiga och tragiska människor det finns. Nästan fler än jag trodde.. Och då är det fan många :)
Nån är bara allmänt konstig, nån verkar vara helt mongo i huvudet, nån har aningen för höga tankar om sig själv, några är kära.. Ja..

Så för att citera Simple Plan; Is everybody going crazy?
Jag tror fan det.

Fast jag är nog inte så jävla normal jag heller.. Men det finns ju gränser..

Tjarå geeks

image30

Kommentarer
Postat av: Himlar

Det är tråkigt att vara normal, lite galenskap förgyller tillvaron :D

2007-07-13 @ 10:05:03
Postat av: Frida

du och jag och nisse benice.

2007-07-13 @ 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0