Jag tror det är dags nu

Japp. Så får det bli.
Efter påtryckningar från allmänheten och ganska mycket tjat så ger jag mig.
Jag ska ge upp lunar och blogga här.. Jag är dock inte säker på att jag kommer hålla mig borta från lunarbloggen helt och hållet, men ja.. Försöka kan jag alltid.

Idag är det en sån här fredag. Rätt soft dag.
Började med bild i 2 timmar vilket innebär allmänt flumm, och sen hade vi hål i 2 timmar och därefter hade vi biologi i 1 timme typ. På hålet åt jag, Anna och Frida på Noj's.
Jag hade inga pengar, så jag lånade av Anna. Hade verkligen inte tänkt det först, men hur bra går det egentligen att sitta och titta på när folk äter och man själv är hungrig? Inte bra.
Så jag tog mitt förnuft (?) till fånga och åt jag med.

Är så jävla less på att inte kunna köpa nåt så jag håller på att avlida ungefär.
Just nu känns det inte som det är värt det att hålla på och spara för att åka till Alanya en vecka när jag skulle kunna shoppa både jeans och tröjor i Stockholm när jag åker dit på lovet..
Men skulle jag avboka skulle jag ångra mig så sjukt mycket, så jag får väl leva i fattigdom så länge.
Säkert bra för nånting det med.. Typ som att veta hur det kommer kännas när man tagit studenten och är arbetslös och inte får en endaste krona. Just den biten ser jag inte så mycket fram emot faktiskt.

Ikväll är det inplanerat pulkaåkning i Hedebacken. Men eftersom våran bil mår väldigt dåligt och inte vill fungera så går det rätt dåligt att ta sig till stan. Och Bj skulle iväg på hemlig ort så han kan nog inte skjussa mig heller gissar jag på. Skulle vara om jag fick låna mormors Golfii då, men vem fan vill köra framhjulsdrivet på det här väglaget? Diket nästa ungefär.
Ge mig en riktigt bil ffs. Fast det är ju tänkt att vi ska köpa ny.. Men jag tror inte det går riktigt så fort så vi köpt den redan till kvällen.. Och det är ju då jag behöver den. Gaaah.
Kanske kan spänna fast pulkan bakom nån buss och åka in till stan på den?
Det skulle kunna vara en idé..

I övrigt händer det inte så mycket. Jag är cp trött och skulle vilja sova hela helgen vilket jag också tänker göra :)

Tjarå


Det var kallt idag
                                Jag är en michelingubbe.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0