Jag borde inte sitta här..

Jag har verkligen inte tid att blogga nu, borde verkligen plugga historia..
Men en liten snabbis kan man ju hinna med :)

Idag efter skolan jobbade jag och Linnéa med vårat projektarbete.
Linnéa råkade limma ihop sina fingrar med superlim, jag hånade henne medan hon ringde till sin pappa som sa att vi skulle ringa till hälsocentralen. Själv  satt jag under tiden med limtuben för att se om det stod något vettigt på ettiketten och självklart fastnade jag i tuben.. Det var tydligen lim på utsidan av den också.
Tokigt.
Eftersom vi inte riktigt ville besöka hälsocentralen försökte vi komma loss själva, vi ryckte och drog, men det hände liksom inget.
Så vi ringde till Linnéas mormor och morfar som sa att vi skulle prova med lacknafta.
Det gick inte alls till en början och vi tyckte det skulle vara lite smått pinsamt att som 18 åring komma in på sjukan bara för att man limmat ihop sig. Men tillslut kom Linnéa loss men jag satt fortfarande fast..
Ringde till växeln på kommunen efter telefonnummret till sjukrådgivningen, men när vi fått det tyckte jag det började bli lite väl pinsamt, så jag tog tag i limtuben och vred runt.. Det gjorde ont.
En skinnbit följde med, men jag blev ju fri från limtuben iaf :)
Sen när jag skulle skära ut fönstren till kyrkan med en papperskniv/grejs/whatever så skar jag mig naturligtvis i fingret. Så nu är jag väldigt fint omplåstrad på både tummen och pekfingret.
Väldigt snyggt.

Sammanfattninsvis.. Jag är en klant.
Nä, nu måste jag läsa historia. Muntligt prov imorgon..

Tjarå

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag som trodde sånt där bara kunde hända på film! (:

2007-03-01 @ 13:17:16
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hade glömt bort att läsa här. myyys. jag ska linka till dig på min blogg!

2007-03-07 @ 00:05:30
URL: http://www.annacatharina88.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0