.

Webb-tv är en mycket bra uppfinning.
Ända tills det inte fungerar och dör mitt i ett program.
Och eftersom jag helt plötsligt tar upp det så
behöver man inte vara någon raketforskare för att
komma fram till att det just fuckade sig..

Eftersom svt.se muppade sig så får jag kolla på
Andra Avenyn en annan dag, så istället blev det
en titt på kanal 5:s "EKG".
Efter sista reklampausen så hängde det sig.
Händer ingenting. Jag får inte se mera = Damp.

Men ja, jag hann se tillräckligt för att bli nojjig iaf.
En man hade haft hicka i arton år. ARTON ÅR! Tänk om det skulle hända en liksom? Kul..
Så nu är jag skiträdd för att få hicka.

Sen pratade dom om vinterkräksjukan. Och hur lätt det är att bli smittad.
Jag funderar på att stanna inne i mitt rum och bara
äta vakumförpackad mat och inte träffa någon annan 
överhuvudtaget till någongång i maj. 
Bara för att vara på den säkra sidan liksom..


Nu skulle det sitta fint att bli lite trött så jag kan sova.
Men det känns lite mission impossible med tanke på att jag
bara varit vaken i 9 timmar.
Jag måste sluta sova så jävla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0