Vad är oddsen?

Hur ofta har man sår i näsan? - Inte så ofta.
Hur ofta har man ett sår i varje näsborre? - Ännu mer inte så ofta.
Hur ofta har man ett sår i varje näsborre som sitter på exakt samma ställe? - Det händer inte.

Men joorå, tydligen. Det gör ont. Tur att det inte syns.


Idag pratade jag med Frida i telefonen i nästan 3 timmar.
Vi hade mycket att säga efter en månad i celibat från varandra.


Imogon ska jag på cul på någon slags rekryteringsdag om jag orkar. Förmodligen orkar jag inte.
Ska dock köpa mascara. Jag står inte ut med min o-vattenfasta. Det blir ju mascara överallt utom på fransarna.


Ikväll skulle jag ha varit på bockarna om jag bara orkat och haft lust.
Men eftersom det var så fruktansvärt tråkigt sist jag var där så var jag ganska opepp inför det och stannade hemma.
Har bestämt utgång på lördag för det var visst 2 för 1 på Stadt före 22.30. Plus att Lasse Lindh är där,
så nån kotte mer än mig, Frida och Anna borde det ju vara där kan man tycka.


På fredag ska jag jobba. 12.30 - 21.00. Jag har ingen lust med själva jobbandet, men jag har lust att få pengar så det går på ett ut..


Snart äre Weeds - mitt favoritprogram i livet ungefär.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Alex

känner igen de där mystiska nässåren. kan inte drabba många fler i världen än oss. typiskt att man ska vara född i en uppförsbacke

2007-09-03 @ 22:25:29
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0