Normalt/onormalt?

Ni vet den rödhåriga mannen i mitt liv, Nillie, Nils, Nilsson, Nisse.. osv..
Ibland undrar jag om han vet att han är en katt.
Idag åt jag och mamma tacos. Nisse åt avokado. Ska katter tycka om det? Nej.
Nisse brukar öven äta gröt med mig på mornarna när jag slagit på stort och gjort det. Det är inte normalt.
Han har även satt i sig broccoli sist jag gjorde wok. Konstigt, eh, ja?
När Nisse sover med mig i sängen gör han inte riktigt som dom flesta andra katter och ligger i fotändan eller på magen på en. Nej nej. Nisse vill ligga på rygg, med huvudet på kudden med täcke över sig. Inte normalt.

Jag ska nog ta mod till mig och berätta för honom snart att han är en katt.
Hoppas att han inte tar det så hårt..

image35

Ja ja.. Från det ena till det andra.
Idag är jag lodis och har inte gått utanför dörren på hela dagen and I like it !
Imorgon måste jag åka till stan med 9.25 bussen bara för att jag måste på c.u.l eller KUL som jag föredrar att kalla det och få mitt inloggningsgrejs. Inte coolt den tiden på morgonen.

Idag klev jag upp kl 13. Jag lever ett hårt liv. 
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0